צלצולים להורדה: איך ליצור רינגטון לאייפון

שינוי רינגטון הטלפון עם מגוון אפשרויות צלצולים להורדה היא אחת השיטות המוקדמות ביותר של התאמה אישית בהיסטוריה הסלולרית. תקשורת מקוונת אמנם הופכת שיחות לפחות נפוצות, אבל אין תרחיש מרגש יותר מאשר התאמה אישית של רינגטון כאשר מישהו מתקשר.

התהליך פשוט, ובאתר רינגטונס תמצאו את כל המידע על האופן בו תוכלו לשנות את מוסיקת הרינגטונים וליצור רשימת צלצולים להורדה של אייפון, שהכי מתאימים להעדפותיכם. אז על מנת להפוך את השיר האהוב עליכם לרינגטון הראשי בטלפון שלכם, זה הזמן להיכנס לאתר, למצוא את רשימת השירים והאומנים האהובים עליכם, ולהגדיר אותם כרינגטונים בטלפון.

למה לבחור צלצולים להורדה בהתאמה אישית?

יש כמה סיבות חשובות לבחירת צלצולים להורדה בהתאמה אישית. הסיבה העיקרית היא שבאמצעות בחירת סוג הרינגטון המתאים לכם, אתם יכולים לזהות את צלצול הטלפון שלכם כשאתם במקום הומה.

זהו יתרון שימושי, במיוחד עבור אנשים שעובדים או מבלים את זמנם הפנוי באזורים צפופים שבהם השימוש בטלפון סלולרי נפוץ.

במקום צלילים סתמיים, משמיעים מוסיקה אהובה

רינגטונים התחילו כצלילים מונופוניים שהשמיעו צליל אחד עוקב בכל פעם. בסופו של דבר, צלילים אלו התפתחו לרינגטונים פוליפוניים מתקדמים יותר מהצלילים הישנים. הרינגטונים המוקדמים השמיעו מספר צלילים בבת אחת על מנת ליצור מנגינה, והתפתחו לצלילים פופולריים ביותר, באיכות גבוהה שמאפשרת לשמוע את המנגינה באופן ברור מאוד.

היתרון החשוב ביותר שמגיע עם צלצולים להורדה הוא שניתן להתאים אישית את התראות השיחות לפי הטעמים המוסיקליים שלכם. אם, למשל, אינכם מעוניינים שמוסיקה רועשת תתנגן בטלפון הסלולרי שלכם כשאתם בעבודה או במקום בו לא מומלץ שהטלפון ישמיע צלילים חזקים, אתם יכולים לבחור להקצות את הצלילים המועדפים עליכם לסוגים מסוימים של הגדרות.

אתם יכולים להקצות צלילים שיתריעו על מישהו חשוב שמתקשר, או צלילים שיתריעו על שיחות שאינכם מעוניינים לענות להן.

הנקודה שחשוב להפנים היא שכמעט כל שיר אהוב יכול להפוך לרינגטון

צלצולים להורדה זמינים בתהליך שאינו מסובך כפי שהיה פעם. בעמוד המוצר באתר רינגטונס, תמצאו אפשרויות הורדת רינגטונים לאייפון, ובחירת הצלצול המתאים תוריד למחשב שלכם קובץ בסיומת m4r.

תהליך פשוט זה הופך את יצירת מוסיקת הרינגטון לטלפון שלכם לפשוטה, ואתם יכולים להוריד את השירים האהובים עליכם מהאתר, עם אפשרויות קלות של חיפוש וניווט. רוב האנשים שומעים צלילי התראות מהטלפונים שלהם, בתדירות גבוהה יותר מאשר רינגטונים, לכן הם מחפשים אפשרויות צלצולים להורדה בהתאמה אישית.

ניתן ליצור צלילי התראות באותו אופן שבו יוצרים רינגטונים, באמצעות מעקב אחר הוראות הורדת הצלצולים המתאימים לכם, ברגע שאתם מוכנים לבחור את צליל ההתראה שלכם.

אפשרויות קלות של צלצולים להורדה

אתר רינגטונס מציג מבחר צלצולים להורדה, כמעט בכל קטגוריה מוסיקלית, כולל מדריך שמלווה אתכם בשלבים ליצירת רינגטונים אהובים. כך, למשל, תוכלו לבחור רינגטונים מותאמים אישית מקטגוריות כמו:

  • היפ הופ
  • דאנס והאוס
  • מוסיקה ישראלית
  • מוסיקה ים תיכונית
  • או כל סוג אחר של ז'אנר מוסיקלי שאהוב עליכם.

בשורה התחתונה, אין צורך להתפשר על הרינגטונים המותקנים במכשיר

רוב הטלפונים הסלולריים מגיעים עם רינגטונים מותקנים, אבל אין צורך להתפשר על הרינגטונים הקבועים, ובנקודה זו נכנסים לתמונה צלצולים להורדה. אתר רינגטונס מאפשר הורדת שירים אהובים בהתאמה לצלילי הטלפון שלכם, וכל סוג של צליל מקסים שתבחרו, יכפוך את הטלפון הנייד שלכם למכשיר שתהנו להשתמש בו.

אז אם עד היום חשבתם שאתם צריכים להתפשר על הרינגטונים המותקנים במכשיר שלכם, אתם מוזמנים לחשוב שוב. אצלנו תוכלו ליצור רינגטונים מותאמים לאייפון שלכם, עם מנגינות אהובות, מבלי שתצטרכו לשלם עבור שירות המרת רינגטונים של אפל.

שתפו את המאמר:

אולי יעניין אותך גם..