צלצולים להורדה לאייפון

המטרה המקורית של הורדת רינגטונים הייתה לאפשר לאנשים להשתמש בהם בטלפונים שלהם. הבעיה עם זה היא שאין שום דרך להציג את הצלצול לפני שאתה מוריד אותו, מה שאומר שאתה יכול בסופו של דבר לקבל משהו שאתה ממש לא אוהב.

צלצולים להורדה לאייפון

לכל אייפון יש רינגטון ברירת מחדל. אבל, אתה לא רוצה רינגטון מותאם אישית יותר?

הצעד הראשון הוא למצוא שיר שאתה אוהב ולהחזיק אותו בטלפון שלך. השלב הבא הוא לעבור לאפליקציית "הגדרות" בטלפון ולעבור ל"כללי". בחלק זה, תהיה אפשרות שאומרת "רינגטונים". הקש על אפשרות זו ולאחר מכן הקש על "רינגטון iPhone." זה יביא את כל השירים בטלפון שלך שהומרו לרינגטונים. כעת פשוט בחר איזה שיר תרצה כצלצול שלך ולחץ על "הגדר כרינגטון".

אפל הקלה על הורדת רינגטונים בחינם לאייפון. הנה איך לעשות את זה.

ראשית עליך ללכת לחנות iTunes ולהוריד שיר שממנו אתה רוצה שהרינגטון החדש שלך יהיה. לאחר מכן, פשוט פתח את השיר ואז לחץ על הסמל עם סמל "שתף" בפינה הימנית התחתונה. בחר "רינגטון" מהאפשרות שניתנה ולאחר מכן לחץ על סמל שמור שליד סמל השיתוף.

הכנת צלצול מותאם אישית ל- iPhone

אפל עיצבה את מכשירי האייפון כך שיהיו אלגנטיים וידידותיים למשתמש. כמובן, זה לא אומר שאתה צריך להתעלם מהרינגטונים.

זה די קל למצוא רינגטונים לאייפון שלך. אתה יכול להוריד אותם מהאינטרנט או ליצור אותם בעצמך. אם אתה לא בטוח מדי עם כישורי יצירת המוזיקה שלך, הורדה תהיה אפשרות קלה יותר עבורך. ישנם אתרים רבים המציעים רינגטונים בחינם לאייפון.

אפשר גם ליצור רינגטונים מותאמים אישית לאייפון שלך באמצעות רינגטונס או כל אפליקציית מוזיקה אחרת המאפשרת רימיקס ועריכה של רצועות. זוהי אפשרות יקרה יותר אך היא תיתן לך שליטה מוחלטת באיזה סוג צליל אתה רוצה כרינגטון בטלפון שלך.

מה חשוב לדעת על צלצולים להורדה

המטרה המקורית של הורדת רינגטונים הייתה לאפשר לאנשים להשתמש בהם בטלפונים שלהם. הבעיה עם זה היא שאין שום דרך להציג את הצלצול לפני שאתה מוריד אותו, מה שאומר שאתה יכול בסופו של דבר לקבל משהו שאתה ממש לא אוהב.

הורדת רינגטונים עשויה להיות כיף גדול, אך היא גם עלולה לגרום לבעיות, לכן המשתמשים צריכים להיות זהירים כיצד הם משתמשים בשירות זה.

רינגטון הוא הצליל שהטלפון שלך משמיע כשאתה מתקשר למישהו או שמתריע בפניך על הודעה נכנסת. אתה יכול להוריד רינגטונים לאייפון שלך. אתה יכול למצוא כמה רינגטונים בחינם באינטרנט, אבל רבים מהם אינם באיכות טובה וחלקם מוגנים בזכויות יוצרים כך שלא ניתן להוריד אותם באופן חוקי.

איך להעביר את הצלצול לאייפון

להלן השלבים שיש לנקוט כדי להעביר את הרינגטון לאייפון.

1) חבר את האייפון שלך ל-iTunes.

2) הטלפון יוצג תחת התקנים ב-iTunes. לחץ עליו ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "מוזיקה" המופיעה בחלק העליון של המסך.

3) בחר את הרינגטון הרצוי לך מספריית המוזיקה שלך וגרור אותו לרשימת ההשמעה "רינגטונים" ב-iTunes.

4) המתן זמן מה ואז נתק את המכשיר מהמחשב איך להעביר את הצלצול לאייפון.

הדרך הטובה ביותר להשיג צלצולים איכותיים

הדרך הטובה ביותר להשיג צלצולים איכותיים ישנן שתי דרכים עיקריות להשיג רינגטונים איכותיים לאייפון. האחת היא להוריד את החינמיות מחנות iTunes. הדרך השנייה היא ליצור אותם בהתאמה אישית על ידי מעצב סאונד מקצועי או מוזיקאי.

הראשון, הורדת רינגטונים בחינם מחנות iTunes, אולי לא מספק כמו שאתה חושב. לרוב הם רק קטעים של שירים שנחתכים לטבעות פח. הרינגטונים הזולים הללו רק ירגיזו את המאזינים ויעצבנו אותם יותר מכל דבר אחר.

למי שמחפש אפשרויות טובות וייחודיות יותר, עדיף לפנות למעצב סאונד או מוזיקאי מקצועי ולבקש מהם להכין עבורך רינגטון בהתאמה אישית.

אם אתה עדיין רוצה להוריד כמה בחינם באיכות גבוהה אז אנחנו ממליצים לחפש ביוטיוב.

תחילה לך לחנות ובחר שיר. לאחר מכן, לחץ על הסמל בפינה השמאלית התחתונה שאומר "שתף". מתפריט זה בחר באפשרות "רינגטון" ושמור אותה.


מדריך התקנת צלצול באייפון ב-5 דקות בלבד!

שתפו את המאמר:

אולי יעניין אותך גם..